Födelsedagsbarn & 3 år!

Idag fyller min älskling 22 år :D Grattis sötnosen min!
Idag firar vi även 3 år tillsammans, gud vad tiden går fort. Känns nästan som om vi blev tillsammans igår :P
Hoppas du får en underbar dag idag älskling!
Jag älskar dig över allt annat. Du är det bästa som har hänt mig! <3

Igår gick jag och Elin i 50 minuter. Duktiga oss :P Hehe.
Det var superskönt att komma ut lite, eftersom jag sitter ju typ bara innen nu förtiden, men så är det när man inte har nå jobb, som tur har man så underbara vänner man kan umgås med :)

Nu tänkte jag kika på ett avsnitt av Gossip Girl, sen så ska jag fara hem till Malin och umgås med henne lite :)
Sen är det tänkt att jag ska åka hem till Sätra en sväng och täffa Mami :)

Nu kommer det några bilder sen i söndags då va var på älgsjön :D


Min fina älskling! <3


Bästa 740:n


Min och Malins sittplatser :P


Såhär såg det ut mot kvällen. Fint va?



Publicerat: 2011-02-08 Klockan: 14:36:07
Kategori: Bilar Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback