Glader!

Idag har det bara varit en härlig mys dag :)
Har faktiskt inte gjort så mycket idag,
eller ja rättare sagt så jag har typ bara kollat på en massa avsnitt av Gossip Girl.
Men det är ju så jäkla bra så man kan ju inte sluta kolla :P

Det blev inget att åka till mamma idag :(
Men imorn så blire till och söka lite jobb tänkte jag :)
Och kanske en sväng till Komvux också.

Nej nu ska jag kolla på ett till avsnitt av G.G :)
För klockan nio är det ju scary movie, och det måste man ju kolla på ;)

XoXo.


Ja jag var röksugen ;)




Publicerat: 2011-02-16 Klockan: 20:04:52
Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)

Kommentarer
Postat av: emma §

svar: okej nä varit med emme ! D: har du bloggat länge ?


Publicerad: 2011-02-16 Klockan:20:11:20
Blogg: http://typemmasvensson.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det va ju de, hehe. :P


Publicerad: 2011-02-17 Klockan:09:15:27
Blogg: http://criollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback