Rubrik? Vad är det?

Amanda och Gabbiz kom hit idag :)
Alltid lika trevligt att få besök :)

Just nu är jag inte lika kluven längre över min sak...
Det blir nog bra får jag hoppas på!

Kikade på Big Brother med gabbiz, ganska tråkigt om jag får säga mitt.
Inga snygga brudar alls, och typ en lite snygg kille.
Vad är det liksom?

Nej nu ska jag sätta mig i soffa och mysa med älskling.

Hörs senare!


Såhär såg jag ut när jag slutade nian! Många som skrattar åt bilden, men jag tycker faktiskt att det är rätt coolt att jag fick turen att bära sådana kläder. Inte varje svensk som har gjort det eller ;)




Publicerat: 2011-02-22 Klockan: 00:54:21
Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: Amanda Ragnefjärd ♥

Äh syrran, kläderna är ju skitsnygga. :) Jag tycker du var supersöt i dom, plus att det är riktigt häftigt att du har fått tagit en riktig examen liksom. :)



Tack för igår förresten, behövdes muntras upp lite.



Pussälskardig ♥


Publicerad: 2011-02-22 Klockan:13:43:40
Blogg: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback