Rubrik?

Idag har jag varit med Elin :)
Vi har gjort ganska mycket. Hihi.
Hon kom och hämtade mig, jadu jag vet inte vad tiden var, men antagligen efter 13,40. För då åkte älskling Tobias till jobbet.

Vi åkte hem till henne och snackade lite skit och lyssna på musik, sen åka vi iväg till hennes och sin pojkväns garage för och fixa lite med hennes bil, och i väntan på Robin ( som var as sen ) så hann vi åka till Donken och köpa några cheeseburgare :P

Robin kom och inget blev gjort på hennes bil, det får bli imorn istället.

Sedan åkte vi till Willys, det var ju kampanj på godis, var ju bara tvungen att köpa :P
Färd hemm till Elin och det lagades mat, Mums vad gott det blev.
Big Brother next, kikade på det.
Sen blev det hemfärd för min del.
ÄNTLIGEN helg.
Och snart är det lördag :D
Ska bli så jäkla skoj :D

Nej nu ska jag vara social med pojken!

Hörs hej!


Superfina Elin!

Hoppas det blir lite Moose lake körning på Söndag då ;)




Publicerat: 2011-02-25 Klockan: 00:36:33
Kategori: Friends and stuff! Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: G a B b i ella ´

Hihi, jo det ska bli otroligt kul hoppas jag :D <3


Publicerad: 2011-02-25 Klockan:18:51:39
Blogg: http://seedmounatins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback