Trevligt...

Var på Älgsjön igår med älskling, Henka och Malin :D Det var så jävla kul.

Tänkte lägga upp några bilder lite senare :)

Snart kommer Elin hit så då ska vi ut och gå tänkte vi, så tänkte vi ta en lite sittesajing i Södra Bomhus :P
Kommer bli askul :P

Är sådär lite less, men bara liiiite less på folk nu!
Men nu vet jag vem jag kan lita p åoch vilka jag inte kan, ni vet vem/vilka jag menar!

Imorn fyller älskling år :D Så firar vi även 3 år tillsammans :D
Fan vad tiden går fort må jag säga :P

Aja hörs sen.
Hare bra!


Jag för nått år sedan ;) Bjuder på den.



Publicerat: 2011-02-07 Klockan: 15:23:27
Kategori: Bilar Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är lugnt de! :) Ska dit igen innan den 20e så du kanske kan hänga på då istället. ;D

PUSS


Publicerad: 2011-02-07 Klockan:15:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback