Valbo!

Följde med Gabbiz ner på stan till Telia.
Det gick super bra det :)

Efter det gick vi till Arbetsförmedlingen så Gabbiz fick sin påskrift, och jag ställde lite frågor.

Sedan åkte vi ut till Valbo hem till syrran.
Kolla på en barnfilm gjorde vi, Nostalgi Nostalgi!

Det verkar ha redits ut på lördag, Jag kan åka på det, och jag lägtar som ett as. Kan jag lova!
Kommer säkert inte kunna sova, för jag är så jävla töntig när det kommer till saker som jag ser fram emot :P
Hoppas att det blir kul, men det tror jag nog. :)


Hade lite tråkigt undertiden syrran lagade mat :P


Jag & Gabbiz på bussen påväg hem!


Me on the bus!




Publicerat: 2011-02-22 Klockan: 23:54:11
Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback