valentine's day !

Som sagt var det ju alla hjärtans dag igår, Tobias överrsakade mig med ros och choklad.
Blev överlycklig.
Du är så snäll älskling! Tack så jättemycket! Jag älskar dig! <3

Var ut och gick igår med Elin, men det var så jävla kallt så vi kunde inte gå hela varvet som vi gick sist, men vi fick i alla fall frisk luft :)

Idag bär det av till komvux med Elin, ska höra lite om jag kan hoppa in i en kurs :)
Får hoppas att det går :)

Sen ska vi till Arbetsförnedringen och höra lite med dom om saker och ting :)


Det där fick jag av älsklingen min!
Jag älskar dig Tobias!




Publicerat: 2011-02-15 Klockan: 10:59:57
Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)

Kommentarer
Postat av: Malin

Va gulligt! <3


Publicerad: 2011-02-15 Klockan:11:31:14
Blogg: http://criollo.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja han blev glad, värsta timingen att den kom igår också, hehe, men vi ses snart! ;)


Publicerad: 2011-02-15 Klockan:12:54:20
Blogg: http://criollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback