VILL INTE ENS SÄTTA EN RUBRIK PÅ DET HÄR!

Har bott nu i denna stad i 11år.
Jag har blandade känslor om det.
Jag träffade min drömprins som gör min vardag enklare att leva. En prins jag älskar mer än allt annat i världen!
Men om vi ska prata om allt annat än min prins så kan jag ju säga att det har varit upp och ner.
Slutade med min favoritsport som jag fortfarande ångrar mig idag.
Min pappa blev sjuk och är forfarande det.
Men jag lär ju säga att det senaste året har varit som en riktig berg och dalbana. Min så kallade vän sa upp kontakten med mig i September för en sak som jag fortfarande inte vet vad det är. Hon kan ju inte vsara på den frågan så då antog jag och nu i efterhand så vet jag att jag gjorde inte henne nått, hon fick bara ett av hennes dampanfall och ljög en massa. Jag blev vän med en annan som inte heller heller måttet för att kalla en person för vän. Den personen var helt underbar ibörjan med det slutade med att hön ljög och lurade mig rakt upp i ansiktet och så beter man sig inte. Jag har förlorat några människor i mitt liv men på så sätt har jag insätt vilka som är mon riktiga vänner och vilka som inte är det. Så idag är jag riktigt glad av att jag inte har något med dessa människor att göra. Det visade sig att deras pojkvänner inte heller var riktiga vänner mot min pojkvän. Skulle kunna fortsätta och skriva hur mycket mer som helst men då blir det väl ett jävla liv! Men sen så träffade jag då Elin som den bästa av dom bästa. Där kan man kalla en människa för vän. Hon kan lyssna på mig omn jag har problem med något. Hon kan trösta mig om jag är ledsen och jävlar så vi skrattar ihop! Och hon vet att jag gör exakt likadant mot henne, att jag tröstar henne och lyssnar och allt innom denna värld. Och det är det som kallas Äkta vänskap!

Ni kan nu sitta och grubbla över vilka det är jag skriver om. Men när ni har kommit på det så behöver nu inte ringa mig och skrika att jag skriver om er i min blogg. Jag nämner inga namn så fuck you! Är så less på att jag inte får skriva vad jag vill i min blogg utan att det ska bli tjaffs jämt! Det finns faktiskt något som heter Tryckfrihet och Yttrandefrihet! Tryckfrihet innebär rätt att trycka och sprida information och uppfattningar fritt i text, till exempel via böcker, internet, tidningar eller flygblad. Tryckfriheten innebär att medborgare och grupper inom landet får publicera alster utan att någon förhandsgranskning eller censur äger rum.
Yttrandefrihet omfattar rätten att yttra och föra fram åsikter utan censur, begränsning eller någon typ av bestraffning.



Publicerat: 2011-07-03 Klockan: 19:57:00
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback