VILKEN HÄRLIG DAG!

Hej alla glada!
Har varit nere på stan med älskling. Gick runt i lite affärer och kollade lite. Hittade ett vanligt basiclinne på Ginatricot.
Sedan gick vi till Coffeehouse by George och fikade. Tobias tog det vanliga, en Cola och en kladdkaka. Jag tog mig en äppelpaj och chailatte, supergott var det.
Har knäppt kort på allt, men på något konstigt vänster så går det inte att lägga upp bilder nu. Har försökt att lägga upp bilder på det jag köpte sist i några dagar nu men det går inte. Fattar inte vad problemet är.
Jaja får prova igen i några dagar å kanske det funkar :P

Igår så hämta jag Tanja vid tågstation så skjutsade jag hem henne. Så satt vi och pratade i bilen i nästan en timme. Alltid lika roligt att träffa henne! Vi bestämde att vi ska leka på Onsdag så det  ser jag fram emot :)
Sen så åkte jag hem och drack några groggar med älskling. Man måste ju passa på nu när han har semester :P Haha.

Just nu så sitter jag och väntar på att systeryster ska komma så ska vi åkte till Skutsär och hälsa på Jimmy. Var grymt längesen nu. Så det ska bli väldigt kul!

Nej nu ska jag gå och kramas med älskling :)
Vi hörs senare.
PussPuss




Publicerat: 2011-07-05 Klockan: 16:25:41
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback