GLAD MIDSOMMAR!

Ja då var det midsommar igen :P
Känns faktiskt inget speciellt lär jag ju säga.
Ska göramig i ordning och fixa mina naglar sen vid fem tiden så ska jag och älskling dra hem till Thommy och Elin för lite grillning och mys.

Jag och Tobias skänker er som mist sin vän, familjemedlem eller sin släkting en tanke idag.
Det är så tragiskt allt!

Men tillbaka till det lite mer roliga nu! Idag ska vi ha en toppen dag bestämmer jag nu!
Nej nu måste jag skynda mig.
Ha det bra nu allihopa! Och Glad/Trevlig midsommar för fan!


Fina och glada Elin! :)


Så lite dricka på det :P




Publicerat: 2011-06-24 Klockan: 16:06:05
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback