SPECTACULAR !

Förlåt förlåt. Jag vet att jag inte har bloggat på typ hunda år.
Men har väl kanske inte mått hundra heller.
Jag lovade att lägga ut bilder på det jag köpte förra veckan eller när det nu var :P
Och bilder på när jag festade hemma hos Malin och andra bilder också.
Jag ska göra det.
Men jag har lite bråttom nu. Jag och älskling ska hämta syrran och Robert i Valbo nu.
Så bär det av till Stockholm så ska älskling och Robert kolla på Stephen lynch. Det var exakt fyra år sedan älskling kollade på han sist. Men då åkte ham med några andra. Några som tydligen inte ville följa med i år. Vissa står ju inte för vad dom säger. Jaja nog om det.
Jag och syrran ska strosa sunt i stockholm och så, ja vi får helt enkelt se vart stockholm för oss.
Nej nu måste vi åka.

Skriver mer sen, och jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga!

Hejsan svejs!


Här har ni den grymma Stephen Lynch!





Publicerat: 2011-06-09 Klockan: 16:29:46
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback