Bög Elsa!

Jag glömde skriva om det i förra inlägget :P
Haha.
Bög Elsa är Elins mammas hund. En tax. Så sööt.!
Hon är kanske hur underbar som helst :P
.
Så Katten är också söt.
Elin döpte sin katt till Katten. Kanske hur gulligt som helst :P
.
I natt var det ju bara så kul.
Både jag och Elin somnade.
Jag vaknade upp av att Elin säger/skriker att det finns ormar i rummet.
Jag blir livrädd och frågar Elin :
Seriöst är det ormar i rummet?
Ja svara hon. Det är ormar i rummet.
Då sätter jag mig upp på min madrass och var livrädd.
Jag frågar igen: Är du seriös är det ormar i rummet?
Då vaknar Elin till och säger. Men klart som fan att det inte finns ormar i rummet. Är du dum?
.
Efter det hade jag lite svårt att somna om, eftersom jag sov ju på en madrass som låg på golvet.
.
Men det var så jävla kul!
.
Dom enda som fattas är Amanda och Gabbiz!




Publicerat: 2011-03-25 Klockan: 14:18:33
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback