Dag 2

Mina djur

Förtillfället har jag inga djur. Om man inte räcknar dammråttorna då ;)
Men vi har haft en hel del när jag var liten. Vi hade tre hästar, grisar och en kanin om jag minns rätt :)
Vi kan inte ha djur för mamma är superallergisk mot päls, vilket alltid har varit ganska tråkigt, eftersom jag har velat haft djur.

Men vi har haft nu på senare år fiskar, men dom var så tråkiga.
Så har jag haft en dvärghamster också, den var supersöt. Men den dog i syrrans händer när jag inte var hemma. Sorgligt. Men den fick en riktig begravning i alla fall :)

Jag skulle senare i livet vilja ha hästar. Jag älskar att rida. Så skulle jag vilja ha en hund också, kanske en katt?
Det är sånt som visar sig :)

Nej nu ska jag äta mat. Håller på att svälta ihjäl.




Publicerat: 2011-03-04 Klockan: 13:30:15
Kategori: Listor Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback