Dag 3

Min familj!

Jag behöver inte skriva om mig för nu vet ju ni vem jag är :P
Men vi har min mamma Marie-Louise som är världens bästa mamma! Hon är 50 år, fast man kan inte tro det. Hon både ser och ich beter sig som en 25 åring. Hihi. Jag älskar min mamma över allt annat. Man kan prata med henne om precis allt, och hon ställer för det mest upp. Hon är superbäst helt enkelt. Sen så har vi Pär, det är mammas karl. Dom har varit gifta nu i ett par år. Han blir 50 i år han med, och det kan man inte heller tro. Han är också super bäst och jag älskar han!

Sen så har vi världens absolut bästa pappa! Han heter Lennart, kallas även för Lelle. För 1,5 år sedan så fick min pappa en stroke, så nu kan han inte prata. Vilket är jätte jobbigt, både för han och mig. Efter jag fick reda på att han hade fått en stroke och att han inte kommer kunna prata blev livet rätt tungt. Men jag älskar min pappa lika mycket även fast han inte kan prata, för han är samma person, han skämtar och har sig och jag älskar honom så fruktansvärt mycket!

Sen så har vi mina syskon. Jag har 1 hel och 2 halva. Mitt hela syskon heter Amanda och är 23 år gammal. Men är som 13 :) Haha. Hon är en superbra syster. Med henne kan man prata om med allt och det är jätteskönt.
Hon är bland det bästa jag har, och henne håller jag hårt om! Jag älskar dig Amanda!

Sen så har vi mina halv syskon. Veronica som är runt 40 år och bor i Söderfors, samma by som pappa.
Hon har två barn, Louise och Philip.
Sen har vi min halv bror Örjan som är några år yngre än Veronica. Han bor i Årjäng, vilket ligger långt här ifrån, så han träffar jag inte så ofta. Har jag riktig tur så träffar jag honom en gång om året. Han har 3 barn, Felicia, Rasmus och Lucas. Underbara är dom allihopa!

Sådär! Nu har jag skrivit om min familj. Självklart så tillhör min sötnos Tobias min familj med, Men det vet ni redan. Jag skulle kunna fortsätta att skriva hur mycket som helst, både om Tobias och resten av min familj, men det skulle bli så mycket så ni skulle aldrig orka läsa det!

Nej nu ska jag och älsklin laga lite mat, så att han har något att äta till jobbet nu i vecka!

Ni får ha det så bra, så hörs vi i morgon!

Min syster Amanda till vänster, jag, min syster Veronica till höger och hennes son Philip i fram


Jag och min älskade pappa!




Publicerat: 2011-03-06 Klockan: 19:37:55
Kategori: Listor Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback