Dålig uppdatering!

Ja jag vet att jag har varit superdålig nu på senaste tid att upptadera.
Det har hänt ganska mycket sen jag sist skrev.

Tänkte jag skulle skriva olika inlägg fär varje dag. Annars kommer det bli ett jäkla långt inlägg.
Och vem orkar läsa de?

I Torsdags bestämde vi tjejer att vi skulle dricka och gå ut på krogen.
Det blev jag, syrran Gabbiz och Malin.
Vi åkte hem till syrran i Valbo och förfesta och hade det supermysigt.
Runt kvart över elva skjutsade Robert ner oss på stan där vi mötte upp underbara Emelie.
Vi hade det väl skapligt kul på krogen.
Var inte så mycket folk. Men vad förväntar man sig när man går ut helgen innan lön då?
Efter krogen så gick vi till donken och fyllekäka lite. :P
Sen blev det hemfärd för min del.
Ganska lyckad kväll faktiskt!


Jag i Roberts snygga arbetsjacka :P


Snyggaste gänget!

Har en massa fler bilder på min facebook. Ni får gå in där och kika :)




Publicerat: 2011-03-21 Klockan: 23:25:49
Kategori: Fest ! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback