DET ÄR DET SOM KALLAS KÄMPA!

Sitter för tillfället hemma hos Amanda och Robert och m yser.
Kollar på deras nya datorer!
Jag vill också ha!! Hihi.

Ska snart åka in till Gävle och käka lite mat.
Det blir nog Max tror jag. Mums så gott.

Ikäll blir det nog att åka lite bil och träffa älsklingen min! Har inte träffat han på jättelänge.
Så det ska bli jättekul.
Har saknat honom en hel del.

Nej nu ska jag försöka slita Amanda och Robert ifrån deras datorer så vi kan åka och käka någon gång.

Vi hörs senare!

Puss och knull mitt hjärte gull.
Puss och godnatt min skatt! :D




Publicerat: 2011-03-25 Klockan: 18:38:00
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback