Fredag & Lördag

Kan inte ens komma ihåg vad jag gjorde i fredag.
Det enda jag kan komma ihåg är att vi ( Älskling, jag, Elin & Thommy ) står på saab och Elin och Thommy ska åka iväg och får punktering.
Och att jag och Elin gick till Max och köpte Chili Cheese.
Sen tror jag inte att vi gjorde så mer.
Åkte hem rätt tidigt eftersom vi skulle upp tidigt på lördagen.

Lördagen: Gick upp supertidigt. Jag och älskling åkte till "Lastbilen" för att lämna bilen där och hämta släpet som vi ( Jag, älskling, Thommy, Elin & Robin ) hade hyrt.
Sen bar det iväg mot västerås. Ungefär 16 mil.
Kom fram till Returbil. Tobias fynda som fan även Thommy och Elin fynda. Jag och Robin köpte inget, eftersom jag än så länge inte ager någon bil och Robin hade inga pengar.
Billigt och bra var det där i alla fall.

När vi satt i bilen påväg hem så åt vi alla upp 35 krokofanter. Åh vad det var gott. Men jag tror vi alla önskade att Robin inte hade ätit så många eftersom han blev så dålig i magen och sket som en gris. Det stank i hela bilen. Stackars mig som satt bredvid honom :P
Även i bilen så kom jag, Elin & Robon överrens om att vi skulle sitta hemma hos honom och dricka lite.

Kom hem efter Returbil runt jadu jag vet inte ens vad klockan var, gick och la mig och vila lite. Vaknade som en ny människa. Fixade i ordning mig och Thommy & elin hämtade mig.
Åkte hem till Robin, satt och drack och skrattade, det kom fler människor och det blev bara roligt. Även Gabbiz kom.

Runt två kom Tobias och hämtade mig. Blev skönt att få komma hem och sova efter en lång dag!


Såhär ser det ut på Returbil. Det är hur mycket bilar som helst. Jag har bild på bara en liten del :P


Såhär ser vissa bilar ut. Man måste vara snabb om man vill ha något från bilarna :P

Har tyvär inga bilder från kvällen hemma hos Robin.




Publicerat: 2011-03-21 Klockan: 23:43:53
Kategori: Bilar Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback