Gävle igen!

Då var man tillbaka i Gävle igen! Inte så kul!
Har faktiskt inte tid till att skriva vad jag har gjort när jag har varit bort.
Får ta och skriva det i morgon. Men då har ni ju nått att se fram emot ;) Hehe.

Imorn ska jag, älskling, Henka och Malin gå upp jätte tidigt. ( Jag tycker i alla falla att det är tidigt )
Det blir väl någon gång runt sju skulle jag tippa på. för vi ska åka runt halv åtta på morgonen.
Vad vi ska göra tänker jag inte säga. Det enda jag kan säga att det är min present till min älskade pojkvän!
Det ska bli så kul så.

Nej nu ska sötgubben få sitta lite vid datorn och jag ska göra mig i ordning för lite bilåka.
Hörs senare!

Puss hej!


Min Tobias är det vackraste som finns! Han är min, bara min! <3




Publicerat: 2011-03-11 Klockan: 21:21:01
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: sajmon

jo jag kände mig rätt cool faktiskt haha :D puss!


Publicerad: 2011-03-12 Klockan:05:32:05
Blogg: http://siimonols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback