HELT JÄVLA SJUKT!

Gick upp tidigt idag för att göra mig i ordning.
Ta ut piercingarna, ta ut töjningen, sminka mig fint, klä mig propert, ta den fina jackan och sen ut till bilen.
Nervös som bara den.
Men jag tänkte att det kan ju inte bara mer än gå åt skogen.
Kommer fram, parkerar bilen och blir väl bemött.

Det jag tänkte komma fram till är att jag var på en arbetsintervju idag.
Så om senast 14 dagar så får jag reda på om jag får jobbet eller inte.
Ska hålla tummarna, men inte allt för mycket.
Jag brukar ju som sagt ha lite otur ibland.
Men det lät ganska positivt. :)

Har varit med Elin idag en stund. Hon var så snäll så hon skjutsade ner mig på stan så att jag kunde träffa Sofie.
Har inte träffat henne på jättelänge.
Så det var jättekul. Vi gick och käkade och pratade supermycket.
Gick och köpte oss en varsin dricka och satte oss i solen på stan.
Det var helt underbart!
Ska träffa Sofie imorgon igen :D

Får se vad man ska göra ikväll. Antingen så blir jag kvar hemma eller kanske åker ut till Elins garage :) Ska bestämma mig snart :P

Nej nu ska jag passa på att pussa på min älskling medan jag inte har några piercingar i :P

PussPuss


Jag i nian!


Jag när jag tog studenten!





Publicerat: 2011-03-31 Klockan: 19:30:49
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (4)

Kommentarer
Postat av: sajmon

ja det kommer bli skit kul det! :)

jag vet, det var jätte länge sen. saknar dig :( <3


Publicerad: 2011-03-31 Klockan:20:40:27
Blogg: http://siimonols.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tyckte det var jätteroligt att få träffa dig idag också, var verkligen inte igår :P haha! :) Kram


Publicerad: 2011-03-31 Klockan:21:07:49
Blogg: http://hopesdreamsreality.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥

Sv: Fast vi är faktiskt inte nyvakna, eller jo Robert lite kanske. Jag satt bara i täcke typ hela dagen för att jag inte orkade klä på mig.



Du är så himla söt gumman på alla bilder. Hoppas det gick bra på arbetsintervjun, men det tror jag nog. Kul också att du och Sofie sågs och pratade, jag vet att det behövs nu.



Älskar dig gumman. Puss ♥


Publicerad: 2011-03-31 Klockan:21:27:58
Blogg: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hej!



Just nu har jag en veckans blogg tävling.

Var med och tävla du också! :)


Publicerad: 2011-03-31 Klockan:21:33:33
Blogg: http://danieldynesius.blogg.se/2011/march/veckans-blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback