Plugg + tvätt.

Har pluggat lite nu, så nu klockan elva så har jag tvätt tid. Så plugga och tvätta är det jag ska göra idag :)
Får hoppas att det går bra :P

Igår hade jag och Tobias det supermysigt med varandra.
Åkte ut till Kungsgården för att köpa fäste till lyserna till bilen, sen for vi och veckohandla.
Sen kom vi hem och skulle börja laga mat.
Bort med allt fett och i i marinaden.
In i ugnen ett tag, sen var det bara att servera.


Det blev som sagt: Vitlöksmarinerad fläskfilé med potatisgratäng och pepparsås. Jädrar så gott det blev!

Efter maten så kikade vi på Trassel. Åh vad den var bra och rolig. Helt värt att se den om man inte har gjort det :P Hehe

Superskön film!

Under filmen så åt vi lite Maryland kakor. Dom är ju så goa.
Just det btw så har jag köpte en supersöt hårborste :)

Är den inte för söt då?

Nej nu måste jag springa till tvättstugan. Hörs sen!




Publicerat: 2011-03-14 Klockan: 11:03:15
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (2)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vilken söt! :) Du är så duktig som pluggar, tvättar och fixar. :P PÖSS


Publicerad: 2011-03-14 Klockan:12:07:42
Blogg: http://criollo.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart du vill de, de är ju grymt! ;) Hähä


Publicerad: 2011-03-15 Klockan:11:25:00
Blogg: http://criollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback