CRUISING IS THE SHIT!

Ja då var det lördag också. Härligt!
Ikväll är det cruising. Så idag har jag och älskling åkte ut tills hans garage och fixat och donat.
Jag tvättade hela hans bil. Den blev skit fin. Den blänker som bara den ska ni veta. :P Haha.

Det var ju tänkt att vi skulle åka pilsnerbilen ikväll också, alltså samma bil som jag åkte förra helgen men fick reda för 10 sekunder sen att det blir nog inte av, för det blev lite kabelbränder. Haha. Men vi får se hur det blir. Det lörser sig nog på nått sätt :)

Nej nu ska jag fortsätta göra mig i ordning.
Ni får ha det så bra alla, och hoppas ni får en trevlig och rolig lördag :)


Stackars 745:a och inte må nå bra :(




Publicerat: 2011-05-07 Klockan: 18:28:11
Kategori: Bilar Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback