LITE MER SHOPPING!

Har inte tid att skriva just nu för jag ska gå och lägga mig. Är så grymt trött.
Ska som sagt upp tidigt imorgon. För min systerdotter ska konfirmeras klockan tio i Söderfors. Så det blir upp tidigt.
Det jag har gjort nu i två dagar är: Har umgåtts med Elin, så har vi åkt hem till Malin och vart med henne och barnen. Dom är ju kanske hur gulliga som helst.
Idag har jag varit med mamma och syrran på stan, åkte ner dit och käkade mat på Österns Pärla. Jävlar så gott det var.
Efter det åkte jag till Valbo (Köpis) Där Elin och Malin var. Hittade lite fler saker som jag köpte. Köpte två till nagellacker, en ring, skor och ett par solglasögon.
Lägger upp bild i morgon om jag hinner.

Nej nu ska jag sova.
Godnatt!




Publicerat: 2011-05-28 Klockan: 03:04:00
Kategori: Clara shoppar Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback