ULLARED HERE WE COME!!

Ja då var man påväg till Ullared då :) det är jag, älskling, Danne och Anna. Vi åkte från Gävle klockan 22.00, så nu har vi åkt halva vägen och vi har precis ätit också så nu är vi alla mätta och belåtna :)

Det är alltid lika kul att åka iväg och göra saker, skönt att få komma iväg från Gävle och alla idioter för en dag :)

Ska bli kul att komma till Ullared, jag har nämligen aldrig varit där, men jag har skrivit mig en rejält lista i alla fall. Får hoppas på att pengarna räcker bara :P haha.

Nej nu ska jag vara social här i bilen :)
Ha de bra, för de ska jag ha ;)





Publicerat: 2011-11-26 Klockan: 03:00:48
Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback