ÄR DET LAGLIGT ATT KÄNNA SIG SÅHÄR TOM?!

Nu har jag precis kommit hem. Thomas kom och hämtade mig vid tjugo över tio ikväll. Var nog egentligen bara mening att vi skulle prata en liten sväng. Men det vart fram tills nu. Vi åkte till Ockelbo och snurrade där, Vi åkte till älvkarleby, vi åkte till Valbo. har varit lite över allt. Det var så skönt att få prata, prata om allt mellan himmel och jord. Thomas du ska ha ett stort TACK från mig. Du är en klippa för mig.

Jag är trött men kan inte sova. Eller jag vill inte sova. Så fort jag blundar så kommer det bara upp en bild i huvudet på mig. Jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Jag, Tobias och Sofie åkte i alla fall till olycksplatsen och la 10 röda rosor och tända en lyckta för Eino. Det kändes lite bättre då. I alla fall för stunden.

Är det möjligt att man kan känna sig såhär tom?! Finns frågor som jag vill fråga, men jag vet att jag aldrig kommer få nå svar. Känns ganska jobbigt.

Tack för alla kommentarer på facbook och alla som har skrivit och ringt. Det betyder mycket!

Nej jag vet inte vad jag svamlar om ens.
Sova kanske?
Nej kan inte.
Hörs!




Publicerat: 2011-09-19 Klockan: 04:41:22
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback