FAN OCKSÅ!

Usch vilken dag det har varit.

Vi i klassen skulle samlas utanför sjukhuset tio i nio imorse. Lyckades ta mig upp och ur sängen. Men hur det vet jag inte. Började dagen med att tänka: Clara, du klarar det här! Men ack så fel jag hade.
När vi gick i korridoren påväg till den sal vi skulle sitta i, så gick vi förbi en annan sal, där låg det dockor i sängen. Och då slog det mig. Min kära morbror är död. Tårarna bara kom. Kunde inte stoppa dom.
Hade jag inte haft Sofie där då, skulle jag ha sprungit hem. Men jag var kvar hela dagen.
Imorn måste jag återuppleva det hela igen. Vill inte. Men måste känns det som.

Ja, och på fredag fyller jag 20år. Har längat som bara den. Men just nu ångrar jag mig och jag vill inte fylla.
Jag hade hoppats på att det skulle bli en bra dag. Men jag tror inte att det kommer bli det. Inte nog med att många inte kan komma heller. Så jag vet inte hur jag ska göra. Ska jag ställa in allt eller ska jag fortsätta som det var planerat? Usch säger jag bara!

Nu sitter jag här hemma själv och vet inte vad jag ska göra.
Vill göra nått, men samtidigt så vill jag bara gå och lägga mig i sängen och bara sova.

Nej nu ska jag kolla på One Tree Hill och försöka bli på bättre humör!


Tänk att vi, kusin och jag kunde gå från att vara såhär glada och älska livet, till raka motsatsen på så kort tid!




Publicerat: 2011-09-20 Klockan: 17:22:11
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback