PSYKISK FÖRBEREDNING!

Just nu sistter jag hemma hos syster Amanda på Brynäs. Har tvättat kläder här.
mamma kom nyss hit, så jag ska bara hämta min tvätt sen ska vi åka till Söderfors. Hälsa på Kusin Becca och hennes syster, mamma och pappa.
Vid fem tiden ska vi åka hem till min syster Veronica. Ska bli roligt att träffa henne. Har inte träffat henne på 100år känns det som :(

Var ue och åkte bil med Thomas inatt igen. Kom hem vid halv 6 tiden kanske? Somna i alla fall 8 imorse och gick hut vid halv elva för att åka hit och tvätta :P Haha.

Nej nu ska jag hämta mina kläder och psykist förbereda mig för det som kommer att hända idag.

Nej nu ska jag åka. Hörs!




Publicerat: 2011-09-22 Klockan: 13:59:56
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback