REDOVISNING OCH SHOPPING!

Nu har man kommit hem från syrran. Sitter äntligen vid min egna dator, kände nästan lite abstinens när jag var ifrån den. Kan ju vara för att jag bara älskar den över allt annat på denna jord :P Haha.

Idag så hade vi redovisning i skolan. Gick rätt bra. Fick även tillbaka min kommunikationsuppgift. :)
Väntar med spänning att få tillbaka hemtentan :D
Idag när vi hade redovisning så var "trädgårdsmästarn" ute i full fart. Jag tror hon använde alla maskiner som kan låta. Hörde typ inget vad någon sa. Haha.

Slutade halv tolv, så då åkte jag och Sofie till Sandviken där vi åt på Österns Pärla, supergott.
Efter det så åkte vi till kungsgården så köpte jag en jeansjacka eller vad man ska kalla det för :P
Supersnygg, och skitbillig. rikitgt nöjd!


Jag och kusin Becca :D

Skulle lägga upp bilder på jackan jag köpte, men med min otur så funkar inte de :( Så ni får njuta av denna skönhet i stället :P Haha

XoXo





Publicerat: 2011-09-13 Klockan: 20:03:18
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback