SHOPPING+HOCKEY+EN MASSA KUL!

Jävlar vad irriterad jag blir!
Skrev nyss ett långt inlägg, så försvann allt, sofie drog ur internetsladden och vips så var inlägget borta :(
Så nu måste jag skriva om det. Ska försöka komma ihåg vad det var jag skrev.

Tänkte jag skulle dra min helg lite fort. :P
I fredags så pluggade jag och Sofie, Vi satt även hemma hos henne och drack en massa gott.
Vi hade även lite tråkigt så vi tog en massa roliga bilder, som ni kan se i några inlägg nedanför.  HAHA!!

Vid halv tre tiden så skulle Thomas hämta mig, men tiden gick så fort så vid halv sex tiden så åkte jag och Thomas. Somnade tjugo i sju på morgonen och det var verkligen jätteskoj att gå upp klockan tio på morgonen, för då skulle jag och Sofie ner på stan och träffa Katja :) Käkade lite lunch på stan, sen så åkte jag till garaget och var där ett litet tag. Sedan kom kusin Becca dit. Vid fyra tiden åkte vi med en jävla fart till Valbo och hämtade upp Sofie och åkte till Media Markt och det slutade med att jag köpte mig en bärbar dator! ÄNTLIGEN!!! Så jävla nice!
Senare på kvällen så var det race i Långshyttan, så vi åkte dit. Blev ett jävla bra race lär jag ju säga! Älskar när det är där ute!
Söndag så stod det hockey på schemat. Jag och Sofie hade vunnit en varsin biljett. Slutade med 7-0 till Brynäs, så jävla bra!! Sen ner på stan och käkade lite middag, blev pasta carbonara. Gott som fan!

Sen åkte vi hem vid halv åtta tiden till mig, då beställde jag och Sofie smink från Elf. Det blev totalt 24produkter och priset blev inte ens 500kr. Helt sjukt! För då har vi tagit väldigt mycket mineralsmink, och bra det är ju skit dyrt i en vanlig affär. Så nu ska det bli spännande att få hem det och se om det är bra.

Tillbaka till datorn min :P
Har haft datorn sen i lördags, är verkligen supernöjd! Skriver faktiskt på den nu. :)
Tänkte jag skulle lägga upp två bilder på den!



Där är min kära dator!!!




Publicerat: 2011-09-12 Klockan: 14:43:44
Kategori: Clara shoppar Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback