STRESSA ÄR INTE BRA! MEN DET BLEV BRA TILL SLUT!

Jag vet, har inte bloggat på skitlänge.
Men kan väl börja med att i lördags så var det cruisning här i Gävle. Jag och Sofie gjorde lite middag, supergott blev det. Sen drack vi vin. Åkte ner på stan och satte oss en stund på Lams terasse och drack lite.
Sedan blev det att kika på lite bilar och träffat alla goa människor. Knäptte inte ett endaste kort. Men jag hade som sagt fullt upp med annat. Kvällen blev lyckad verkligen.

Sen i tisdags så var det skoldax. Efter det så åkte jag och Sofie ner på stan och köpte lite skol grejer. Lite block, pennor, sudd, kalender och lite krims krams. Efter det så kom syrran och kusin vitamin och hämtade upp mig på stan så åkte vi hem till mami där det blev middag. Så fick man träffa sötaste och underbaraste Tuva-Li.

I onsdags så var jag med Elin, superkul. Jag, Elin och Amanda åkte till köpis och kikade lite. Kom hem med några påsar kan man ju säga. Kändes faktiskt skönt att få shoppa lite. Var ju ganska länge sen nu.
Senare på kvällen drog jag och Elin hem till Sandra i Trödje. Vi hade det mysigt, satt ute och pratade och undertiden så blixtrade.

Sen så idag så besiktade jag älsklings 744. Blev en aning fel i planeringen. Det var meningen att Robin skulle hämta mig och skjutsa mig till älskling garage så jag kunde hämta bilen. Men han låg och sov. Som tur var så var Elin så snäll så hon skulle köra mig dit. När hon ska hoppa in i sin bil så visar det sig att hon har batteritorsk. *Typiskt* Så hon fick ringa sin pojkvän som fick komma och hämta henne och köra henne till Robin, som hon fick liv i till slut. Skyndade som bara faan, hämtade bilen och när vi kom fram till bilprovningen så var jag och Elin 20 miunter sena. Men vi fick komma in ändå. TACK!! Så fick man bilen igenom också. Skönt skönt. Ingen jävla efterkontroll här eller :P

Nej nu blev det ett jävla långt inlägg.
Nu ska jag knappra halstabletter och använda nässprayen väl.
Är förkyld som ett as!

Puss och Kram!


Imorgon blir det krogen med brudarna! :D LÄNGTAR!




Publicerat: 2011-09-01 Klockan: 19:58:05
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback