TREVLIGT FÖR FAN!

Fy satan vad trött jag var efter skolan igår. Äkte hem efter skolan, satt mig och kollade lite på One Tree Hill och väntade på att Sofie skulle ringa så jag skulle få reda på när jag skulle komma hem till henne.
Vid halv åtta tiden så kom Thomas och hämtade mig! Tack så jättemycket! Så skjutsade han mig till Sofie så drack vi lite vin och cider. Lite senare kom Thomas hit igen så kollade vi tre på film tillsammans, jättemysigt och kul var det. Hoppade till för jag blev så rädd av filmen så jag höll på att skalla Thomas. Haha. Vi ett tiden så åkte han hem och jag och Sofie gick och la oss och sov.

Vaknade idag vid halv tolv. Käkade lunch och Tobias kom och hämtade oss så åkte vi till bolaget och köpte lite gott tills ikväll :)

Nu ska jag och Sofie plugga lite. Kul kul!

Sen har jag en sak till att säga bara, nu börjar jag lessna lite kan jag ju säga. Varför gå runt och hitta på en massa saker, du borde ju veta att jag får reda på det! Ta inte saker för givet. Gå till mig p åen gång om du undrar något eller vill ha svar istället för att gå till alla andra så förvränger dom bara allt. Det är inte kul kan jag ju tala om för dig!
Men nu kanske du har lärt dig något!

Puss hej!


Känner mig skjuten! Game over!




Publicerat: 2011-09-09 Klockan: 17:10:00
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback