VILA I FRID!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag är bara helt tom på ord! Jag vet inte om jag kommer orka blogga nu på ett tag, men vi får se helt enkelt.

Fick en samtal i morse av mamma där hon gråter och säger att min morbror Eino har avlidigt. Åkte hem till mamma så fort som det bara gick, sen åkte vi till mormor där nästan hela släkten var. Det var nog bland det jobbigaste och värsta jag har varit med om. Det går inte att beskriva den känslan.
Vid halv fem så åkte vi tillbaka till Gävle, men vi hade ett stopp att göra och det var på olycksplatsen.
Jag vet knappt vad jag själv skriver nu, för jag ser inget!
Sen gjorde jag det värsta jag någonsin har gjort i hela mitt liv. Jag vill aldrig mer uppleva det igen. Vi åkte till kapellet och sa farväl till älskade Eino. Han låg där och såg så fridfull och jättefin ut. Det läskigaste var nog att han var så kall, jag hade aldrig i hela min värld kunna föreställa mig hur kall en människa kan vara.

Nej nu kan jag inte skriva nå mer.
Vi får se när jag skriver nästa gång!

Älskade morbror! Vila i frid!

 





Publicerat: 2011-09-18 Klockan: 21:45:46
Kategori: Sånt som inte passar in i någon kategori! Kommentarer: (2)

Kommentarer
Postat av: Fannie

massa styrkekramar!


Publicerad: 2011-09-18 Klockan:22:24:24
Blogg: http://faanniehallin.blogg.se/
Postat av: Sofie

<3


Publicerad: 2011-09-18 Klockan:22:43:23
Blogg: http://kallstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback