EN MASSA SHOPPING!

Hallådär bloggen!
Vill börja detta inlägg med att säga att jag saknar min fina Jessika! <3

Har inte hänt så mycket denna vecka, har bara jobbat jobbat och jobbat :) imorgon är min sista dag och jag känner att jag kommer sakna alla så sjukt mycket!

Roligt! Jag har fått hälsporre på båda mina fötter så kan knappt gå! Ser ut som en 90årig gammal kärring som borde ha rullstol när jag går :P men var till en fotspeciallist idag och köpte ilägg. Men funkat dom inte så måste jag gå tillbaka och gjuta av mina fötter och det var snordyrt! 1800kr!

Annars så har jag shoppat lite grann bara :) Från Nelly, Gina, glitter :D
Lägger upp bilder imorn på de jag köpt :)

Nu längtar jag tills på lördag för då bör de av till Stockholm för årets första bilträff :D

Hejdå bloggen! :D





Publicerat: 2012-04-26 Klockan: 20:53:07
Kategori: Clara shoppar Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: jessika

älskliiiing <3 :)


Publicerad: 2012-04-28 Klockan:06:16:39
Blogg: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback