KOMMER INTE PÅ NÅGON BRA RUBRIK!

Det var meningen att detta inlägg skulle komma upp vid tre tiden idag. Men icke Sa nicke! Försöker väl en gång till då :)

Var hurtig igår och var ute och gick med syrran i hemlingby :) vi gick 5km, somliga kanske inte tycker de är mycket, men det är alltid en början :)

Idag innan praktiken gick jag 3km också, nu har jag gett mig fan på att hullet ska bort!! :D

Nu sitter jag på praktiken och väntar och längtar efter helgen för då kommer bästaste Jessika hit :D så får vi hoppas att det blir bra väder så vi alla kan dricka och grilla och bara ha de mys!

Nej nu måste jag hålla koll på gamlingarna här ;)

 

Bilder från Hemlingby!





Publicerat: 2012-04-17 Klockan: 22:14:05
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (1)

Kommentarer
Postat av: jessika

aw du är väl ändå min lilla goda pudding du ;) <3


Publicerad: 2012-04-18 Klockan:02:22:07
Blogg: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback