JAG ÄR JU SÅ JÄVLA DUKTIG! HAHA

Hejsan hej!
Jag vet jag har inte bloggar på skit länge. Men jag har ju som sagt varit sjuk i lite mer än två veckor! Så jävla surt.

Kan ju skriva lite senare vad det är jag har gjort under dessa veckor :P

Just nu sitter jag i skolan och det är lite smått tråkigt. Våra lektion är människan socialt och kulturellt. Har suttit här nu i en timme och känner att jag vill åka hem nu. Det jag också hatar är att vi slutar två och mitt tåg går halv två. Så då måste jag vänta tills halv fyra. Yeey vad kul! Not!

Nej nu är rasten slut så nu måste jag återgå till lyssnandet :P kastar in en bild på hur mycket jag har antecknat på en timme :P haha!





Publicerat: 2012-02-15 Klockan: 10:06:15
Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback