BABYMYS!

Då har man precis klivit innanför dörren efter att jag har varit och hälsat på syster, våran kusin var också där och hälsade på med hennes lilla sessa :)

Jag åkte till syster Amanda vid halv sju tiden, fick skjuts av Fura, Tack så jätte mycket!
Efter att kusin åkt hem så kikade jag och syster på en film som hette Prom, det var väl helt okej :P

Har myst hur mycket som helst med söta Elvira också, får inte nog av henne, kommer aldrig få de!
Nej nu ska jag kika på skor sen gå och lägga mig. :)

Godnatt mina vänner!

image description
Elvira när hon är liten, nu har hon blivit en stor flicka!




Publicerat: 2012-01-26 Klockan: 00:15:26
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback