BACK IN THE FUCKING GAME!

Hej allihopa!
Jag vet att jag inte har bloggat på jättelänge.
Det har hänt ganska mycket i mitt liv nu på sistone. Men jag orkar inte ta upp det i bloggen. Jag ska börja blogga igen i alla fall. Har bara inte haft orken nu. Men nu är jag Back in the game igen :P Haha

Mitt jullov som jag hade var i alla fall kanon. Spenderade de med mina nära och kära, mina underbara vänner.

Helgen som var kördes de en tre dagars :P
Gick ut på heartan i torsdags med Jimmy och hans syster och några till, det var en trevlig kväll.
På fredagen blev det heartan igen med bästa kusin Becca, Åsa, Fillan och Lotta. Hade kanske hur kul som helst :)
Och i Lördags så blev det först heartan med Robert, Linda och hennes kompis. Hade verkligen jättekul. När klockan blev halv två så drog jag och Robert till Interpool och var där ett litet tag. Sen skildes vi åt så gick jag hem till Danne och fortsatte där. Jag hade med andra ord en jävla rolig helg!

Och snart är det helg igen. Tack för de! På fredag så åker jag och Tobias iväg på en liten roadtrip och på lördag, då är det klassfest, och det ska bli jätte roligt verkligen. Var ju så längesen man träffade alla nu :)

Nej nu ska jag göra mig i ordning för att dra mig hem till syster :)

Ha de så bra så hörs vi alla snart!
Puss Puss!


Bjuder på denna härlighet :P haha




Publicerat: 2012-01-25 Klockan: 14:23:55
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback