I'M BACK!

Hej hej!

Jag vet sjukt längesen jag blogga! Har känt att jag inte haft någon lust!

Har hänt ganska mycket på sistone, men orkar inte rabbla upp allt för då blir de en hel bok :D

Firade iallafall midsommar hemma hos mamma med syster, Robert, pär och Jonathan, supermysigt :) vi spelade kubb och åt god mat och drack en massa gott. Senare fick jag skjuts ut till Bomhus hem till Simon w för där vankades det fest. Mer kubb och mer dricka blev det. Rolig midsommar måste jag säga :)

Har på senare tid träffat väldigt mycket nytt folk, en massa gobitar. Så himla roligt :)

Nej nu ska jag försöka göra nå vettigt av dagen som är kvar :)

Hörs!





Publicerat: 2012-06-28 Klockan: 16:24:31
Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)

Kommentarer
Postat av: ..

Är du singel?


Publicerad: 2012-10-28 Klockan:21:33:52
Postat av: Clara

Nej det är jag inte.


Publicerad: 2012-11-23 Klockan:18:50:53
Blogg: http://ragnefjardsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback