JÄVLAR SÅ MYCKET SKRATT!

Då har denna helg flygit förbi också :P
I fredags så åkte jag ut till garaget och fixa och trixa lite med bilen, så nu har jag satt i mitt bränslechip som jag köpte förra veckan. Kan faktiskt säga att jag märkte skillnad, så det var ju roligt. Ska sätta i tändningschip nu till helgen :)
Efter garaget så åkte jag och Tobias till köpis för att köpa en present till hans mamma, påvägen till köpis så hände det en liten olycka med bilen min som jag faktiskt inte märkte för än jag rullade in på köpis parkeringen och åkte över vägbulan och det small till som aldrig förr. Jag trodde det var mitt avgassystem som tog i, men icke sa nicke. Fick man ställe sig på alla fyra och kika läget under bilen. Det var då man insåg att man hade lyckats sänkt bilen på väge till köpis. Min fjäder hade lyckats lossnat. Haha. Så då bar det av till garahte igen för att fixa de. Sen tillbaka till köpis igen och käka en macka på Madame. Så jävla gott!! :D

Sen åkte jag tillbaka till stan och hämtade systerdotter Louise på station och körde henne till Amanda.
Åkte och hämtade mamma och Pär vid sextiden så åkte vi ner på stan och käkade mat. Käkade på Terassen. Det var kanske hur gott som hur helst! Måste provas!!!
Sen blev de bilåka med Tobias och Henke. Åkte till Sandviken och hämtade Sofie. Lite senare på kvällen kom Jessika till Gävle också :D Så vi alla fyra åka runt i min bil och bara härjade och hade kul. Lite skitsnack blev det väl också :P Haha. Kom väl hem halv fem på morgonen tror jag :P

Lördagen åkte vi till Grååsen och firade Tobias mamma som fyllde i fredags. Åt jättegod smörgåstårta och sedan tårta! Mums!!
Sen ut och byta till sommardäck på Tobias bil. Åkte och hämtade min och bytte till sommardäckoch tvättade den.
Ungefär tre minuter efter jag hade bytt till sommardäck och var påväg in till stan igen så började de hagla som bara den och det blev nollgradit, haha!.
Kom hem och knäppte första cidern och kikade på mello och åt mat. Vid nio tiden så kom Jessika och Henke och hämtade mig och Tobias, så vi åkte lite bil och drack. Slutade med att vi satt på Brynäs hemma oss Robin och drack. Hade så jävla kul! Har inte skrattat såhär mycket på as länge! Så idag har man träningsvärk i magen. Haha :P

Nej nu ska jag och Sofie gå ut och gå i skogen och fika lite :D
Ha en bra dag!


Såhär fint såg det ut när jag stod på Köpisprakeringen :P Haha


Jag i Lördags :)

Jag innan jag går utanför dörren :D Bjuder på dessa bilder! Haha




Publicerat: 2012-03-12 Klockan: 13:15:40
Kategori: Bilar & Fest! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback