JÄVLAR I MIN LÅDA!

Ja då var det ett tag sen jag skrev igen :P
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om längre..
Louise kom i alla fall till Gävle i helgen, alltid lika roligt :) Vi kikade på en massa film och på lördagen så var det cruisning i Söderfhamn, så jag, Louise, Robert, Amanda och Elvira åkte dit. Lika mysigt som vanligt :) Stod och kikade på en massa bilar och bara mös :)
Skjutsade hem Louise igåt och medan jag var i Söderfors så passade jag på att hälsa på kusinvitamin och bästa Lina :) Så mycket som jag och Lina skrattade igår har jag nog inte gjort på länge!
Längtar tills jag får tillbaka min iphone gör jag också, känner mig handikappad utan den.. :P
Nej nu ska jag ut och sätta mig i solen och njuta lite! Men ska hålla högerarmen i skuggan, för det blir så jävla svettigt med gips ;) HAHA!!!
Hörs alla mina sockerpullor :D
Följ mig på INSTAGRAM! IAMTHEBLONDIE :D




Publicerat: 2012-05-22 Klockan: 14:21:39
Kategori: Sånt som gör Clara glad! Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback