JA, JAG LEVER!

Var kanske hundra år sen jag skrev något! Men jag lever!
 
Jag har det kanske hur bra som helst! Jag älskar mitt liv just nu! 
Jag har min pojkvän Mathias som jag älskar! Jag har mina vänner som jag älskar! 
Jag är så glad att jag har träffat Mathias som lyser upp min vardag, som gör mina dagar bättre nu när jag har haft det lite tungt med livet!
Kan ju alltid hoppas på att han är bättre än förra idioten som jag spenderade 4 år med, kan ju alltid hoppaspå att Mathias intre bryter armen på mig och inte backar på mig med bilen!
Jag vet att du läser detta din idiot! Så ta åt dig! HAHAHA!
 
Men det vet jag att han aldrig skulle göra! 
Är även glad att jag har träffat många nya vänner som betyder mycket för mig! Dom ska jag hålla kära!
 
Ikväll blir det iallafall utgång med Amanda och Lisa, ska kanske blir hur kul som helst! Har längtat efter de här!
Sen ska jag hem och mysa med världens bästaste! Sen blir det upp tidigt imorgon för då bär det ut till Söderfors och skruva med Mathias och Arnold!
 
Just nu sitter jag hemma hos Arnold som förövrigt är kanske hur grym som helst! :D
 
Nej nu ska jag vara social med de andra!
 
Ha de gött!
 
PussPuss




Publicerat: 2012-11-23 Klockan: 18:48:54
Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback